Tilaus- ja toimitusehdot
Yleiset toimitusehdot
Tuotetiedot ja hinnat on mainittu tuotteen yhteydessä. Tilaaminen edellyttää oikeiden nimi-, osoite-, sähköposti- ja puhelinnumerotietojen antamista. Tietoja käytetään vain Hip-Kidin sisäisesti eikä niitä luovuteta kolmansille osapuolille lukuunottamatta kuljetusyrityksiä ja maksupalveluyrityksiä, joille osoite- ja puhelinnumerotiedon antaminen on välttämätöntä toimituksen ja maksun onnistumiseksi. ETHÄN KOSKAAN SYÖTÄ HENKILÖTUNNUSTASI TILAUS- JA TOIMITUSTIETOIHIN VERKKOKAUPAN (WWW.HIP-KID.FI) PUOLELLA!!!
Hinnat
Kaikki hinnat on ilmoitettu euroina ja ne sisältävät kulloinkin voimassa olevan arvonlisäveron.
Etukoodit
Antamalla kassalla viimeisessä vaiheessa etukoodin, voit saada erityisedun tai alennuksen tilaukseesi. Etukoodeista tiedotetaan esimerkiksi Facebookissa ja Instagramissa. Useita etukoodeja ei voi yhdistää samaan tilaukseen. Etukoodeilla voi olla myös minimitilausraja, jotta koodin voi hyödyntää tilauksessa. Myyjä pidättää itsellään oikeuden muuttaa tai poistaa etukoodeja myös kesken voimassaolon esimerkiksi väärinkäytöstilanteissa tai tilanteessa, jossa alennus on laskettu virheellisesti tai kampanjaehtojen vastaisesti. Henkilökohtaisia etukoodeja voi käyttää vain kerran, joten niiden jakaminen eteenpäin aiheuttaa etukoodin mitätöitymisen.
Drop-päivinä meillä saattaa olla kampanja, josta voi saada tietyt ehdot täytyttyä lahjakortin tai muita kaupanpäällisiä. Näistä ilmoitamme ehtoineen erikseen Facebookissa tai Instagramissa. Huomaathan että jos palautat tilauksestasi osan tai kokonaan, silloin myös kaupanpäälliset tulee palauttaa tai vähennämme niiden arvon palautettavasta summasta.
Toimitustavat
Tuotteet toimitetaan Suomessa Matkahuollon tai Postin kautta. Toimitusmaksu on Suomessa 4,90€. HUOM: Paketin säilytysaika Matkahuollossa ja Postissa on viikko. Mikäli asiakas ei nouda saapunutta lähetystä tuona aikana, paketti palautuu lähettäjälle. Lunastamattomista ja lähettäjälle palautuneista lähetyksistä peritään palautuskulu 20€.
International delivery
Delivery to Sweden, Estonia, Latvia, Lithuania, Denmark 15€ and rest of the Europe 25€ with tracking code. Delivery to other countries 55€ with tracking code. (Notice that you may have to pay some duties and taxes.)
Tilauksen ja tuotteiden tarkastaminen
Tilaaja sitoutuu tarkastamaan tuotteiden kunnon ja tuotteiden oikeellisuuden heti vastaanotettuaan tilauksen ja ilmoittamaan puutteista heti myyjälle sähköpostitse info@hip-kid.fi tai yhteydenottolomakkeen kautta. Vialliset tuotteet korvataan tarkastuksen jälkeen uudella vastaavalla tuotteella tai mikäli vastaavaa tuotetta ei löydy varastosta niin tuotteet korvataan rahojenpalautuksella tai lahjakortilla halutessasi. HUOM! Jos huomaat lähetystä noutaessasi, että paketti on vioittunut ulkoisesti, älä lunasta sitä ollenkaan vaan pyydä virkailijaa täyttämään vahinkoilmoitus ja palauttamaan paketti suoraan myyjälle! Lähettäjällä on oikeus pyytää reklamaatiotilanteissa tuotteita tai tuotteista otettuja tuotekuvia nähtäväkseen tarvittaessa. HUOM! TARKISTAMME JOKAISEN TUOTTEEN AINA ENNEN LÄHETYSTÄ ASIAKKAALLE MAHDOLLISTEN TUOTEVIRHEIDEN VÄLTTÄMISEKSI.
Palautus ja vaihto
Mikäli haluat lisätietoja tuotteista niin kysy sähköpostitse info@hip-kid.fi tai yhteydenottosivun kautta. Autamme mielellämme! 🙂
Tuotteillamme on kuluttajasuojalain mukainen täysi 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön, pesemätön, alkuperäisessä pakkauksessaan ja mahdolliset laput edelleen kiinni. Huomioithan, että pakkauksen/pussin tulee myös olla ehjä!
Hygieniasyistä uima-asuilla, alus-asuilla, sukilla ja sukkahousuilla, hiuspinneillä tai ponnareilla ei ole palautus- eikä vaihtomahdollisuutta!
Palautus on maksullinen ja palautukset tehdään Matkahuollon kautta sopimuskoodia käyttäen. Saat palautuksesta seurantatunnuksen. Palautuskulu on 10 €, joka vähennetään palautettavasta summasta.
KÄSITTELEMME PALAUTUKSET 14VRK KULUESSA VASTAANOTTAMISESTA!
Tuotetta palauttaessa, pyytäisimme, että laittaisit ilmoituksen asiakaspalveluun info@hip-kid.fi
Kun tuote palautetaan, se on lähetettävä hyvin pakattuna. Emme ota vastaan vajaita tai huonosti pakattuja tuotteita. Tuote tulee palauttaa käyttämättömänä ja alkuperäisessä kunnossa. Jotkin tuotteet kuten printit ja ruokailualustat saattavat olla pakattuina valmistajan puolesta muoveihin tai laatikoihin joissa on sinetti, joten nämä tuotteet tulee olla alkuperäispakkauksissa ehjinä ja sinetti paikallaan. Jos nämä tuotteet ovat avattuja tai sinetti irrotettu/rikottu, normaali palautusoikeus raukeaa. Palautetut tuotteet hyvitämme rahana, tuotevaihtona tai halutessasi lahjakorttina kun palautus on käsitelty.
Lähetyksen noutamatta jättäminen ei ole riittävä tapa ilmoittaa palautuksesta.
Toimitusaika
Tuotteiden toimitusaika on tavallisesti 1-4 arkipäivää. Myyjä ei ole velvollinen maksamaan korvausta, hyvittämään toimituskuluja tai alentamaan tuotteen hintaa mahdollisen toimitusajan pidentymisen takia.
Ylivoimainen este
Emme vastaa ylivoimaisen esteen (Force Majeure) aiheuttamista viivästyksistä tai viivästyneen toimituksen aiheuttamista välillisistä haitoista.
Maksupalvelutarjoaja
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com
Huomaathan että laskutuspalveluiden lisäkustannukset ovat aina asiakkaan maksettava, esimerkiksi laskutuskulut.